Tuesday 17 October 2017

SOULMAX3


Minuman Kecantikan telah menjadi fenomena di Malaysia, banyak perusahaan memasarkan minuman kecantikan dengan bahan-bahan yang tidak asing lagi seperti L-Gluthatione, StemCell Apel dan Kolagen. Minuman kecantikan dan Kesihatan tersebut memang bagus, namun tidak satu pun dari minuman-minuman yang ada di pasaran saat ini boleh menggabungkan 7 Bahan dari 5 Negara menjadi 1

Minuman Kecantikan Superior Selain SOULMAX-3 SOUL MAX-3 : Keajaiban anti penuaan dengan kekuatan Antioksidan. Minuman kesehatan alami formulasi dan penyelidikan berdasarkan ‘Science’ menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 negara, memberi perlindungan tubuh akibat proses penuaan yang terjadi secara alami. Memberikan manfaat yang benar-benar terbukti efektif. Sebagai agen pemulihan dan membalikkan proses penuaan secara alami. Tujuh Bahan-bahan yang di produksi oleh 5 Negara yang Berpengalaman:

PhytoCellTec ™ Malus Domestica – Mibelle  Biochemistry (Swiss)
Ini adalah penemuan dengan masa depan yang tidak terbatas Pengembangan sel induk adalah penemuan besar bagi kesehatan yang lebih baik, panjang umur, kemudaan dan kecantikan. Revolusi teknologi untuk melindungi Sel Induk dengan PhytoCellTec ™ Malus Domestica yang menyediakan liposomal di hasilkan dari Stem Sel Apel Switzerland.

0 comments:

Post a Comment